Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2011. május 26., csütörtök

Életem rajza

Egy élet munkáját összefoglalni pontokban szinte lehetetlen. Tudom, hogy manapság senki nem szeret olvasni és a többség mellőz inkább minden hosszabb gondolatot, de miért ne lehetnék én a kivétel? 

Alázat
Tudod, nagy konyhákban külön szakácsot tartanak a személyzet etetésére:Ő a hierarchia legalján álló maradékokból főző rabszolga.Mégis életem nagy szerencséjének tartom hogy személyzeti szakácsként dolgozhattam.Itt tanultam a technikát minden alapvető mozdulatot ami nélkül nem létezik konyha.Ma is hiszem hogy ha egy kezdő képes teljes odaadással főzni a személyzetnek a konyhai melléktermékekből a majdnem a semmiből,akkor egyszer lehet belőle szakács nagy szakács....Talán...rajtam nem múlik...



Szeretet
Szeretet és igényesség!Ennyi a konyhám sikerének a titka.Szeretet az ételek és az italok iránt.Hiszen enni inni annyit jelent mint életben maradni. Az ételekkel italokkal nem illik játszani."         

Trend
Minden energiámat a konyhára  fordítom,ez az én terepem.Ahhoz hogy mit írnak az újságok nincs befolyásom,a munkatársaimra a beszállítóimra van! Nem kívánok trendeket követni.Megbízható jó konyhát akarok vinni ahol nemcsak az étel jó hanem a hangulat is.Ez én trendem!     


Szakmai önéletrajz



Név: Bábeczky Tibor

Születési év, hó, nap: 1972. október 8.

Iskolai végzettség: érettségi, mestervizsga

Szakmai végzettség: szakács, chef


Eredmények:

      1998-ban kaptam meg a Mesterszakács címet,
      több versenyen vettem részt, ahol szép eredményekkel végeztem  
Európa bajnoki aranyérem, nemzetközi hidegkonyhai gasztronómiai
Verseny, aranyérme



Eddigi munkahelyek:

Magyarországon:
      Junó szálloda Miskolctapolca
      Birka Csárda Répfülöp
      Szent Orbán erdei Hotel Nagyírtáspusztán
      Hungest Rt. szálloda lánc Deputy Chefje
      Balaton Panoráma Rt. konyhavezető chefje
      Kalocsa Kék Duna vendéglő

 Külföldön:
      1994 – 96 Ciprus Hajó
      1997 – 98 Tel-Aviv
      2000 Milánó
      2001 Bagkok
      2010 Dunaszerdahely






Adottságaim:
      Hideg -, meleg konyhai szakácsművészetben, a grillezésben jártas vagyok
      Jó szervezőkészségem van
      A szakma iránti alázat jellemez
      Rugalmas munkabeosztás
      Ambiciózus vagyok
      Szeretem a kihívásokat
      Szakmai tudásom állandóan csiszolom
      Szeretem a váratlan helyzeteket és az egyéni kreativitáson alapuló konyhaművészetet


 Az általános iskola elvégzése után a 102. sz. Gábor Áron Szakmunkásképző Intézet Vendéglátó ipari tagozatán végeztem, mint 2103. sz. szakács szakmunkás, kiváló eredménnyel.
            Gyakorlati munkahelyem az egykori Bükk Vidéki Vendéglátó Vállalat üzlete volt. A letöltött sorkatonai szolgálat után a Hungar Hotels láncnál helyezkedtem el, olyan mesterek keze alatt tanulhattam, akiknek a neve még ma is garancia a hivatásban. Mátyás Rudolf Oscar- díjas chef biztatására kezdtem el versenyezni hidegkonyhai és meleg konyhai kategóriában. Fiatalon részt vettem a Chanie-Rottiseaur versenysorozatban, ahol Európa Bajnoki címig jutottam. Versenyeredményeim és munkásságaim alapján 1998-ban a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség Mesterszakács címmel tüntetett ki.
            Sokáig dolgoztam a Balatonon, főztem Izraelben, Olaszországban és dolgoztam luxushajókon. Részt vettem a Bankoki Magyar étterem nyitásában és bevezetésében. Dolgoztam a Hungest Rt. Szálloda láncnál Deputy chefként, a Balaton Pannoráma Bt. alkalmazásában, mint konyhavezető chefként tevékenykedtem.
            Beszélek németül és olaszul.
            A szakmai tudásomat és elképzeléseimet állandóan csiszolom. Nagyon szeretem a váratlan helyzeteket és az egyéni kreativitáson alapuló konyhaművészetet.
             Ezért szabadidőmben szívesen kötöm magam elé a kötényt, és barátaimat meglepem valamilyen különlegességgel és jó hangulattal.
           


Ez rövid életrajzom, most a terveimről, elképzeléseimről szeretném tájékoztatni:
      Teljeskörü, átfogó konyhavezetési gyakorlattal rendelkezem gazdasági, mint a dolgozókkal végzett közös munka terén.
      A helyhez és a lehetőségekhez arányosan a legmagasabb gasztronómiai színvonal bevezetését kívánom megvalósítani
      Kész étlaptervekkel, étlapszerkesztéssel a magyar és nemzetközi gasztronómiából komoly recept bázissal rendelkezem
      Célom egy olyan étterem konyháját vezetni, amivel megpályázható a Védnöki Tábla illetve minél magasabb szint elérése.

Versenyeredményeim

     1996. NÖKA 96, Ausztria ->  Aranyérem
     1997. Diplome Superieure, Ritz Escoffier d’cuisine et d’La Pattisire Francaises, Paris -> Diploma
     1998. Chanie des Rottisseur, Marseilles, Princesse Marie Blanshe d’broglie -> Diploma
     1998. Mesterszakács
     1998. Expogast, Luxemburg -> Ezüstérem
     1999. II. Paletta. Kupa, Budapest -> Aranyérem, abszolút díj
     1999. IGHO, Baselà Ezüstérem
     2000. III. Paletta. Kupa, Budapest -> Aranyérem
     2001. Gasztro Art- Kupa, Kecskemét -> Aranyérem
     2001. III. MNGSZ Hidegkonyhai kiállítás, Siófok -> Aranyérem
     2002. Expo Gast, Luxemburg, Hungest válogatott -> Bronz, Egyéni  Ezüstérem
     2004. RTL Klub -> Receptklub, Lázárshow
     2005. Bonduelle Kupa, Budapest --> Első díj
     2005. RTL Klub Receptklub, Lázárshow

Szeretnék új kihívásoknak megfelelni és szakmailag is fejlődni szeretnék még tovább!
Terveimről, eredményeimről röviden ennyit kívánok elmondani.

Telefon: 20/5718361 begin_of_the_skype_highlighting            20/5718361      end_of_the_skype_highlighting
E-mail: tiboca72@citromail.hu                                                                                

                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése