Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2011. május 20., péntek

Menetelés a csúcs felé

Nehogy már azt mond nekem, hogy tudok erdélyit, tudok magyart, tudok férfiasat és olaszt de nem tudok valamit amitől manapság megremeg a csajok térde. Mi, chefek tudjuk mi a dörgés! Elég egy szépen szervírozott falatka és lehetsz akármilyen forma máris nyerő vagy.



Egyszer megbíztak egy sznob esküvő lebonyolításával, olyan előételt kellett kitalálnom amit a vendég a kezébe foghat.Zakuszkit nem akartam,hazafelé sétálva láttam két jó csajt aki fagyizott.Haza érve olvasgatni kezdtem Keller könyvét ,és másnap megszületett a mű.Graw-lax-al sült  kápiával töltöttem.Hát így alakult ki a stílusom egy hosszú vívódás után amit kéztől szájig éltem étteremről étteremre vándorolva, annak reményében hogy eljutok a csúcsra!

Az ostya

- liszt,cukor,tengeri só, vaj ,tojásfehérje ,fekete szezámmag,mennyisége azét nem írok mert szemre érezni lehet mikor jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése